MENU DIZAJN

Főoldal Novellák Egypercesek Folytatásos Versek Gyakorlatok Facebook Műhely

2015. október 13., kedd

Nem hittem... OS

Cím: Nem hittem...
Szereplők: Yixing, Xiaocan (kínai férfi modell, aki a közönség előtt főként nőnek öltözve szerepel)
Műfaj: egyperces, smut
Korhatár: 18
Feladatot adta: Ziluolan Xiao
Megjegyzés: A szöveg a történettel megegyező című versem soraira épült.
Javította: Sumire Lee



Az éjszaka sötétjében porcelán bőrödön csak a hold halovány fénye csillant meg. Meztelen tested olyan volt, akár egy törékeny szobor, mégis minden mozdulatod során megfeszültek izmaid, melyek hibátlan alakodat lenyűgözően férfiassá tették.

"Nem hittem, hogy megtörténhet,
te mégis csak engem láttál.
Nem hittem, hogy így lehet,
mégis forró ölelésemre vágytál."

Csókjaid izzó parázsként égettek, én mégsem akartam többé mást érezni, csakis vágyat ébresztő ajkaid simogatását. Meztelen valód elém terült, mikor végigfeküdtél az ágyon, s én nem tudtam betelni tested tökéletlen tökéletességével. Bátortalanul simítottam tenyereim lábad puha bőréhez, mely halvány szőrszálaidtól vált kissé egyenetlenné. Hitetlenkedve vezettem végig kezem izmos combodon, s éreztem, hogy libabőrössé válsz. Megijedtem, mert féltem, viszolyogsz tőlem most, hogy tudod, fiú vagyok. De nem így történt...
Te megláttad a szememben csillanó kételyt, s félig magad mögött megtámaszkodva felém vezetted édes érintéseket nyújtó kezedet, és én ösztönösen simítottam arcomat tenyeredbe, mint már megannyiszor. Vágytam rád, de nem tudtam akarod-e. Csillogó tekinteteddel pillanatok alatt megbabonáztál, s éreztem, ahogy hüvelykujjad végigsimít ajkaimon; szinte remegtem közelségedtől. Nem bírtam egy perccel sem tovább elviselni izzó pillantásaid béklyóját, melyek olyan szenvedélyt gyújtottak lelkemben, hogy beismerni sem mertem.
Lehunytam hát szemeimet, hogy szabaduljak tőled, ám akkor megéreztem, ahogy forró sóhajod végigsimít nyakam vékony bőrén, majd dús ajkaid érintik kulcscsontomat. Minden kételyem eloszlott, s többé nem gondolkoztam, hogy igaz lehet-e, csupán élveztem közelséged minden pillanatát. Kezem magától mozdult, s hajadba túrtam; ujjaim között selymes hajszálaid gyűrődtek, ám felpillantva ismét rabul ejtettél tekinteted szenvedélyes csillogásával. Mohón simultál ajkaimra, s csókod mind féktelenebbé vált. Boldogan fogadtam forró nyelved érintését magamén, s eközben te öledbe vontál kedvesem.

"Nem hittem, hogy igaz lehet,
mégis vágyódva simultál rám.
Nem hittem, hogy ilyen leszel,
mégis karjaid gyengédségébe zártál."

Többé nem aggódtam azon, hogy vajon kívánsz-e engem, csak apró tenyerembe zártam lüktető vágyadat. Tested addig maga volt az elérhetetlenség, akkor mégis lassan mozdulva biztattam sóhajod, miközben ujjaid simítása oldalamon kalandozott. Nyakadba rejtve arcomat helyezkedtem el ügyetlenül, hogy birtokba vehess, szerelmem, s te határozott mozdulatokkal követted óhajom.
Sosem reméltem, hogy egyszer veled lehetek, ám azon az estén mégis érezhettem feszítő valódat fokozatosan eggyé válni létemmel. Minden mozdulatod elmémbe hatolt, s vad sóhajokra kényszerített, de te szüntelenül fájdalmasan szeretted testemet. Ajkaid forrón bitorolták kéjtől terhes lényemet, s én időnként megremegtem fogaid gyengéd érintéseitől.
Óráknak tűntek a percek, mire végre megérezhettem forróságod, miközben magam is a mennyekben jártam már. Csodálatos volt! Fájdalmasan élvezetes, tökéletlenül tökéletes, szenvedélyesen gyengéd, visszafogottan tomboló, akár csak te magad, kedvesem.

"Nem hittem, hogy enyém lehetsz,
mégis nekem adtad szívedet,
S én nem kételkedtem többé,
csak elhittem, hogy szeretsz."


~Xiumaru

(Budapest, 2015.)


8 megjegyzés:

  1. Szia :3
    Én erre nem voltam felkészülve. D: Reggel gyanútlanul nyitottam meg az oldalt, én naív gondoltam, hogy biztos csak változtattál valamit a blog kinézetén vagy ilyesmi, erre ilyen gyönyörűség várt itt rám. *-*
    A páros ugye alapból nagy szerelmem, ezt nem fejteném ki megint. :D Na de a megfogalmazás... :O Azt muszáj ajnároznom. <3 Olyan ritkán olvasni olyat, amiben az elbeszélő nem csak úgy meséli a dolgokat, hanem megszólít valakit, és én ezt annyira imádom. *-* És szerintem a műfajnak megfelelő mozzanatok mellett nagyon jól megjelenítetted az érzéseket is, így nem volt olyan tucatszerű. :D
    És akkor még ott van a vers is... <3 Hát az is nagyon szép és jól illett a történetbe. :3
    Szóval ezerszer is köszönöm, hogy olvashattam egy ilyen szépséget (anélkül, hogy valakit megszadiztál volna xD). <3
    És mindezt alig egy éjszaka alatt hoztad össze. :O Leborulok előtted. <3
    (És azt hiszem, még a suliból is elkésem miattad. XD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép reggelt! :)

      Bizony komolyan vettem a próbatételt, és meg is fogant a fejemben egy kis történet, de gyakorlatilag félálomban írtam, így még lesznek vele gondok. Mindenesetre a végére egész megkedveltem a történetet annak ellenére, hogy eleinte viszolyogtam ettől a nőnek öltözős dologtól. Nagyon örülök, hogy tetszett! És én is köszönöm, hogy belementél ezekbe a kis próbákba, nyilván nem várom el, hogy egy este alatt csináljuk ezt végig, biztos lesz olyan, hogy 1-2 hét lesz mire eszembe jut valami, de ez most így alakult. Én nagyon várom a tiedet, mert az egyperceseidnek is mindig olyan jó történeteket találsz ki, biztosan jó lesz!! :) Köszönöm, hogy írtál! :)

      Puszi
      Xiumaru^^

      Törlés
  2. XiaoCaaan és YiXiiiiing. <3 <3
    Imádom ezt a párost! :3
    Na akkor most át térek a történetre.^^
    Annyira keveset lehet ilyen csodát olvasni. ♡.♡ Mikor a szereplő Ennyire részletesen elmeséli, amit tapasztalt. Annyira jól átjöttek az érzelmek, meg az egész helyzetet el tudtam képzelni.*♡*
    Szóval nagyon tetszett. És folytasd mert én szivesen olvasom az írásaidat.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia

      Úgy tűnik rajtam kívül mindenki ismeri ezt a fiút.:)
      Most már én is tanulmányozhattam őt kicsit alaposabban. :)
      Nagyon kedves vagy, mint mindig, már-már túlzóan is, de hazudnék, ha azt mondanám, nem esik jól. Örülök nagyon, hogy tetszett és köszönöm szépen drága, hogy megint írtál!
      puszi

      Xiumaru^^

      Törlés
    2. De ha egyszer Ennyire sokszínűen képes vagy írni, akkor mit mondjak? :D Tudod, hogy mindig jól esik írni.^^

      Törlés
  3. Sziaa.~

    Komoly erőfeszítés kellett hozzá, hogy ne haljak meg Yixing karakterétől. Az előző megjegyzéseket olvasva ismét furcsán nézek magamra: én nem kifejezetten szeretem, mikor "a másik személynek meséli el az illető a megadott emléket". Ilyenekkel kezdtem az írást, s nekem a saját ügyetlenkedésem okozta ezt a nem szeretem fázist. Nem tudnám pontosan megfogalmazni, hogy miért nem, de így van, s nem igazán tud ez változni.:)) Ez mégis olyan gyönyörű volt...

    Minden szóból csak úgy áradt az érzelem, ami nem lépett át semmilyen határt a szememben. Én meglehetősen szeretem, mikor Yixing férfiasnak van beállítva, de arra nem számítottam, hogy egy ilyen beállítottságú iromány ennyire képes lesz kipusztítani ettől a karaktertől.:))) Nagyon szépen és sejtelmesen lett megfogalmazva, úgy ahogy van, az én szívemet elraboltad vele!

    Tökéletesen átjött Xaiocan félelme, ami utána átvált szenvedéllyé. Meglehetősen kreatív ötlettel álltál elő ezzel a témával, amiből az jött le, hogy Yixing lánynak vélte a másik karaktert.:)) Nem tudom eldönteni, hogy alapjáraton sajnálnám szegényt, vagy csak vállon veregetném a tiszta érzelmeiért.

    Szerintem tökéletesen teljesítetted a feladatot, és külön meg kell említsem a verset. IMÁDTAM. Talán azt a legjobban az egész történetből. Az egész os-t konkrétan magába foglalja, s számomra akár teljesen felesleges lett volna leírnod. De így mégis gyönyörűbb. Komolyan nem tudom, hogyan csinálod, mindig meg tudsz lepni.:)) Nagyon várom a következő írásodat! Köszönöm, hogy olvashattam, eszméletlen nagy öröm volt!

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia

      Én még soha nem írtam, így de úgy éreztem most eljött az idő.:D
      Azzal, hogy párjának meséli az érzéseit az eset kapcsán, úgy érzem kicsit intimebb lett a dolog légköre, de lehet csak ezt akarom hinni.:D Mindenesetre én ezzel a szándékkal választottam ezt a formát.

      Nagyon kíváncsi voltam, te mint nagy Yixing rajongó mit fogsz szólni a karakteréhez, úgyhogy rettenetesen boldoggá tett, hogy szeretted a karakterért!!

      Teljesen jól értetted a háttér történetet, szóval ilyen téren azt hiszem megnyugodhatok akkor az értelmezhetőség kapcsán. :)

      Nos a verssel nem vagyok megelégedve, de most nem arra tettem a hangsúlyt bevallom. Nagyon köszönöm a kedves szavakat, megmelengették a szívemet őszintén, pláne, hogy tartok tőle, nem fogják sokan elolvasni a kis szösszenetemet!
      KÖSZÖNÖM, HOGY ÍRTÁL!!!!

      Ölel
      Xiumaru^^

      Törlés
  4. Oh, drága te. Tetszett, csak ennyit, tetszett.
    Köszönöm.

    Kiri

    VálaszTörlés

.
.
.
.
.
.
GrafikaCentaura