MENU DIZAJN

Főoldal Novellák Egypercesek Folytatásos Versek Gyakorlatok Facebook Műhely

2017. október 3., kedd

A reggel veled



Cím: A reggel veled
Szereplők: Jooheon, Minhyuk
Érintett banda: Monsta X
Műfaj: egyperces, slice of life, fluff
Korhatár: nincs
Megjegyzés: A történet Jooheon szemszögéből íródott. 


 

A testem még küzd az álomért, aludni óhajt, de elmém már kíváncsin ébredez. Érzem a paplan simogató melegét, legalábbis testem azon részein, amelyről még nem rángattad le az oltalmazó leplet. Kész szerencse, hogy akkora takarót vetettél velem, ami alatt egy fél focicsapat is kényelmesen elférne, de nem, mi nem…
Egyre erősödik a külvilág, érzem: fejed alatt zsibbadó karomat, az ágykeret oldalamba nyomódó részeit, az arcomba fújt alkoholgőzt, kócos hajtincsek zsíros illatát. Aprót moccanok, csak hogy a lécek helyett újra a matrac lágyságát érezhessem, ám te megébredsz, s nyöszörögve kutatsz utánam.
Sosem értettem, hogy lehetsz ilyen forró… Szinte már elviselhetetlen az a hőség, amit tested áraszt, egy igazi kis kazán, ami most meztelenül simul hozzám. Legalább már nem hiányzik a takaró. És a meleggel kézen fogva megérkezik a halk, de egyre erősödő hortyogás is. Persze, ha kérdezed, a válaszom: „Nem, nem horkolsz, kicsim.” Tudom, ha egyszer is mást mondanék, duzzogva vonulnál el, hogy azután hosszú engesztelés után bocsáss csak meg nekem.
Az ágy üres felének pimasz nevetése veri ki az álmot fáradt szemeimből. Kérkedve mutogatja felém a rajta heverésző kihasználatlan takarót, s azt a giccses, lepkés huzatot, amit te választottál. Egy pillanatra már-már elragad a méreg, méltánytalan helyzetem szánalmas mivolta kezd feldühíteni, ám ekkor tekintetem rád siklik, s ott hosszan időz.
Mókás kinézeteden, kócos szőke hajadon, a párnán terebélyesedő halvány nyálfolton, s közben aláfestő muzsikaként egyre horkolásodat figyelem. És ekkor rájövök. A világ legboldogabb embere vagyok, hogy bár félig megfagyva, félig megsülve, az ágykereten meghúzódva, összenyálazott párnán osztozva, de melletted ébredhetek fel. 


~Xiumaru
(Budapest, 2017.)

10 megjegyzés:

  1. Tökéletes leírása egy tökéletlenül tökéletes reggelnek, és izzig-vérig slice of life. 😊 Szokás szerint minden mozzanat érezhető, látható, és csodálatosan életszagú az egész kis törtenet.
    Ne haragudj, hogy most csak ennyi telt tőlem, de minden sorodat jólesett olvasni. Köszönöm az érzést. 🌷

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hogy írtál! :) Reméltem, hogy tetszeni fog, és kellően átélhető lesz. Nem is kell ennél hosszabb, ennyi bőven elég nekem!:)<3

      Törlés
  2. Szia!
    Azok a kellemesen kellemetlen reggelek :D
    Amikor a sok kis bosszantó apróság szembetűnik, mégis eltörpül a boldogság mellett.
    Olyan jó lenne néha egy-egy hosszabb történetbe belemerülni tőled, vagy épp folytatást kapni, de mivel minden leírt sorodat élmény olvasni, így beérem az egypercesekkel, míg nem hozol valami hosszabb csodát :3
    Kellemes kis reggeli ébredés volt ez :)
    Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örömmel olvastam, hogy elnyerte a tetszésedet! Nagyon jól látod, hogy OS terjedelemben nem nagyon szoktam megmutatkozni, de majd igyekszem elmerülni kicsit hosszabban is egy-egy ötletben. Köszönöm, hogy ilyen jó véleménnyel vagy az írásomról és, hogy időt szakítottál rám, és írtál nekem. :)

      Xiumaru

      Törlés
  3. Awhh ez annyira aranyos <3 Könnyed, mégis szemet gyönyörködtető, mint mindig. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El nem hiszem, hogy végre egyszer írtál nekem csaje. :D Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  4. Jej, Joohyuk <3, a Monsta X-ből ők voltak az első shippem, így biztos voltam benne, hogy elolvasom ezt a kis egypercest, hiszen eleve olyan keveset írnak velük, szóval becsülni kell, amikor valaki mégis megteszi :D Én, személy szerint, utálom, amikor a reggeli ébredéseknél azt írja valaki, hogy mennyire tökéletes úgy is a másik, illetve, hogy semmi kifogásolható nincsen rajta. Ilyen nincsen! Mindenki csipával a szemében, nyúzott, felpuffadt arccal és néha-néha rászáradt nyállal a szája szélén ébred. Nem létezik, hogy valaki ezek nélkül megússza a reggeleit. Lehet, szerinte szép a szerelme, de attól még azok a kis hibák is rajta vannak, amitől csak emberibb lesz a személy(hiszen legyünk akármilyen szerelmesek a másikba, attól ő még nem válik istenné) Lehet költői túlzásokba esni, mert ettől lesz valami fluff, illetve romantikus, de kell a sok jó mellé, valami rossz is, ami kompenzálja azt. Itt pedig ez meg volt, illetve pont ettől vált tökéletessé egy ilyen rövid, mégis lényegre törő egyperces :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy sikerült kellően realisztikusra írnom ezt a történetet, és ezzel elnyerte a tetszésedet. Köszönöm szépen, hogy elolvastad és írtál nekem!<3

      Xiumaru

      Törlés
  5. Szia!^^
    Eldöntöttem, hogy most írni fogok, de nem vagyok tú jó benne, szóval ne várj sokat:")

    Imádtam olvasni. Egyszerű volt, mégis élvezetes, csupán a stílusod miatt, amit rettentően szeretek. Olyan szépen bánsz a szavakkal, mondatokkal, hogy kellemes lesz olvasni, legyen az bármilyen műfaj.

    Tökéletesen ábrázoltad a valóságot, ami nagyon ritka, szóval ez külön élvezet volt. :D

    Nagyon várom a többi írásod is~

    Réka❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy itt vagy! :) Boldogan olvaastam, hogy elnyerte a tetszésedet az írásom. Remélem máskor is hagysz nekem majd pár sort, mert nagyon jól esik olvasni. Köszönöm, hogy írtál!

      Xiumaru^^

      Törlés

.
.
.
.
.
.
GrafikaCentaura