MENU DIZAJN

Főoldal Novellák Egypercesek Folytatásos Versek Gyakorlatok Facebook Műhely

2017. október 12., csütörtök

Tiszta hang



Cím: Tiszta hang
Szereplők: Xiumin (Kim Minseok), Mark (Lee Minhyung)
Érintett banda: EXO, NCT
Korhatár: -
Műfaj: drabble (103 szó)
Megjegyzés: A történet Minseok szemszögéből íródott. Olvasáshoz ajánlott zene: LINK




Szavai halkan csengnek. Félve megformált dallam, mégis oly súlyos, hogy attól tartok, gyermeki lénye összeroppan alatta. Engem néz hatalmas lágybarna szemeivel, s közben úgy érzem, a szívem mélyére lát.
Még sosem hallatszott ez a dal ilyen ártatlannak, mint az ő izgatottságtól remegő ajkai közül. Lelkembe dúdolt vallomása eddig még nem ismert hálával tölt el, de a pillanatnyi melegséget szinte rögtön féltés fagyos fuvallatai langyítják.
Kezem ösztönösen mozdul, nesztelen simul aggodalomtól kipirult arcára, honnan bátorítón törlöm le az ott komótosan vándorló könnycseppeket. Tekintetem még fogva tartja övét egy kínzó pillanatra, s már tudom, hogy ő is tudja, ez a tiszta hang nem lel visszhangra...


~Xiumaru
(Budapest, 2017.)
 

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ahw, Jézusom, ez meseszép. Főleg, hogy mindenki tudja, Mark mennyire felnéz amúgy Minseokra és elismeri a munkáját <3
    Megint annyira kis rövid és megint annyi érzelem van benne, hogy hihetetlen.
    Azon viszont elgondolkodtam, hogy az elején miért van gondolatjel?
    A lényeg, hogy ez is nagyon jó lett. Remélem továbbra is sokat fogsz írni :)
    Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A gondolatjel eredetileg azért volt ott, hogy érezhető legyen, hogy egy párbeszéd, egy vallomás után vagyunk közvetlenül. De mint kiderült, ez nem csak téged zavart meg, ezért inkább töröltem is. :D
      Nagyon köszönöm, hogy szántál rám időt,s annak külön örülök, hogy elnyerte a tetszésedet ez a kis szösszenet. :)

      Xiumaru

      Törlés
  2. Szia!
    Ugyan azt mondtam, hogy ehhez nem fogok írni, és privátban már úgyis elmondtam a gondolataim, most mégis kell.
    Annyira szeretném csak a felszínt látni, de te megtanítottál a mögöttes tartalmat észrevenni. Ugyan szerintem az mindenkinek elég egyértelmű, hogy miről szól, de más tudni a hátterét.
    Szerintem Mark elég erős ahhoz, hogy kibírja ezt a terhet, és biztosan nem szeretné, ha Minseok aggódna miatta. De ez csak az én gondolatom.
    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Picit korrigáltam egy szót,talán így jobban érthető másoknak is. :D
      Örülök, hogy úgy gondolod, hogy Mark ilyen erős. :D
      Köszönöm, hogy olvastad!

      Xiumaru

      Törlés
  3. Szia!

    Ne számíts nagy kommentre tőlem, sose ment jól, de ideje már nyomot hagynom magam után.c":

    Imádtam. Magát a drabble-t nem szeretem olyannyira, mert rövidke, ez mégis elnyerte a szívem, teljesen. A pár szóban annyi érzelem bújt meg, s a megfogalmazás, ahogy a szavakkal bánsz, mindig elvarázsol.

    Nagyon-nagyon tetszett, tűkön ülve várom a többi írásod is.❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      De aranyos vagy, hogy írtál nekem megint!:) Nagyon-nagyon örülök neki!!
      Annak meg még annál is jobban, hogy elnyerte a tetszésedet. :)
      Igyekszem nem eltűnni. :D

      Xiumaru

      Törlés
  4. Szia! ��
    Ezt a kis drabble-t is kora reggel olvastam először, és fura mód akkor azonnal a zongorázó Markot láttam elsőre magam előtt, akinek a játéka egyben vallomás is, és kellett egy kis idő rájönnöm, hogy inkább szóban esett meg ez a vallomás, csupán a te költői megfogalmazásod tette dallá azt, ahogy a fiú elbeszélte az érzéseit.
    Az ajánlott zene még inkább erősíti ezt a hatást, ami egyébként tényleg nagyon illik ehhez a kis műhöz. ��
    Nem találom rá a megfelelő szót, milyen is ez a hangulat. Nem keserédes, inkább meghitt és fájdalmasan mély egyszerre; olyan, mint a langymeleg őszi napfény és a hulló bronzszínű levelek, amelyek valahogy már magukban hordozzák a tél közeledtét.
    Te is igazi zeneszerző vagy, remélem, tudod. �� Köszönöm, hogy olvashattam ezt a csodalatos érzékkel megkomponált kis alkotást. ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, valóban nem úgy képzeltem el, hogy dalban vallott szerelmet, ez csak az én képzavarom volt.:DD
      Zeneszerző? Azta, nehéz erre mit mondani, általában ilyenkor csak zavarban pislogok, de nagyon köszönöm neked, hogy ilyen jó véleménnyel vagy az írásaimról. Köszönöm szépen, hogy ezúttal is szakítottál rám időt, és írtál nekem!:)

      Xiumaru<3

      Törlés

.
.
.
.
.
.
GrafikaCentaura