MENU DIZAJN

Főoldal Novellák Egypercesek Folytatásos Versek Gyakorlatok Facebook Műhely

2015. november 8., vasárnap

Utoljára



Cím: Utoljára
Szereplők: Minseok, Jongdae
Megjegyzés: Minseok szemszögéből íródott.
Korhatár: 12




Utoljára keresett érzés…
Utoljára tomboló féltés…
Utoljára döngettem falat…
Utoljára hittem el szavad…
Utoljára perzselő csókok…
Utoljára suttogott bókok…
Utoljára ölelő karok…
Utoljára érzem, hogy vagyok.
Utoljára bevallott álmok…
Utoljára tárcsázott számok…
Utoljára sóhajtott nevek…
Utoljára ébredni Veled.
Utoljára elnyomott vágyak…
Utoljára üvöltött vádak…
Utoljára kitöltött csendek…
Utoljára vártam, hogy kelljek.
Utoljára gyűjteni erőt…
Utoljára engedni el Őt…
Utoljára elmorzsolt könnyek...
Utoljára akartam többet. 


~Xiumaru

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

.
.
.
.
.
.
GrafikaCentaura