MENU DIZAJN

Főoldal Novellák Egypercesek Folytatásos Versek Gyakorlatok Facebook Műhely

2015. november 3., kedd

Félelem - 4.rész


Cím: Félelem (4.rész)
Szereplők: Jonghoon, Hongki (FT Island)
Műfaj: krimi, thriller
Korhatár:16
Figyelmeztetés: erőszakos jelenetek
Bétázta: Sumire <3




Lépteim lassan süppedtek a puha anyagú szőnyegbe, mely hívogatóan vezetett a szűk folyosóból nyíló ajtó felé. A világos padlón stigmákként vöröslöttek egy férficipő kegyetlen nyomai; a szobából halovány fény szűrődött ki felém. Apró, gyermeki tenyerem puhán simult a keményfára, majd az ajtó lassanként feltárult.
A szobát átjáró fémes illattól egy pillanat alatt felfordult a gyomrom, ám a látvány még felkavaróbban hatott. Egy férfi feleségét védelmező mozdulatba dermedve terült el egy izzó bíbor tócsa közepén, s immáron nyugodtan viselte a testét csúfító végzetes sérüléseket. Az asszony magzatpózba görnyedve pihent rideg parkettaágyán, s gyönyörű arca, mely más körülmények között tán békésnek is tűnhetett volna, most jégbe fagyott szépségként tetszelgett. Egyedül bőrének halovány színe s a hasán elterülő hatalmas, vöröslő folt jelezte, hogy léte kegyetlen véget ért.
Arcomon éreztem könnyeimnek forró, nedves simogatását, miközben megkövülten figyeltem a könyörtelenül kivégzett pár örökkévalóságba dermedt arcát. Ám ekkor hirtelen halk nesz szűrődött ki hátam mögül, s a lassan felnyikorgó ajtó becsukódott. Mire tudatosult bennem, mi történik, már ott állt előttem.
Fölém magasodva lépett ki az ajtó biztonságot nyújtó fedezékéből; hatalmasnak tetsző, vértől mocskos cipőivel újabb foltokat ejtve nemcsak a bolyhos szőnyegen, hanem a parkettán is. Mikor tekintetünk találkozott, éreztem azt a zsigereimig hatoló, teljes valómat lebénító érzést, mely lábaimat remegésre késztette. Éreztem, ahogy térdem megrogyott, s kezdtem elveszíteni az uralmat testem fölött. A padló egyre közeledett felém, s a világ fokozatosan szűkült, míg végül csakis a férfi arcát láttam magam fölött. Fekete, kócos fürtök keretezték jellegtelen arcát, melyen egy vágás, pontosabban egy sebhely rajzolódott ki, ami egészen a szeme sarkáig ért.

A következő pillanatban zihálva ébredtem ágyamban. A póló izzadt felsőtestemre simult, s éreztem, ahogy szívem vad dörömböléssel jelezte zaklatottságát. Szemem lassanként megszokta a körém telepedő sötétséget, de magam előtt a homályban még mindig láttam a férfi ádáz tekintetét. Nem bírtam kiverni a fejemből, annyira ismerős volt; biztos voltam benne, hogy láttam már valahol.
Óvatosan kászálódtam ki ágyam nedves, forró karjai közül, s a csap hűsítő vizében kerestem menedéket felhevült testemnek. Tekintetem egy pillanatig elidőzött szemeim korom tükrében, majd kiszakítva magamat révületemből töröltem meg arcomat. Fejem lüktetett a hasogató fájdalomtól, úgy éreztem, menten felrobban a sok követhetetlen gondolattól, melyek megállás nélkül bennem kavarogtak.
Váltották elmémben egymást az álmomban látott gyilkosság kegyetlen képei s az este eseményei Hongkinál. Elgondolkodva álltam meg a nappalimban tornyosuló monstrum előtt, melyen mappáim tömött sorokban álltak, s a fiúnál látott két társukon tanakodtam. Polcaimon nem voltak foghíjak, így ötletem sem volt, hogy honnan kerülhettek volna Hongkihoz az én vázlatkönyveim. Vajon csak véletlenül lenne pontosan ugyanilyen mappája? Úgy érzem, kicsit sok itt a véletlen egybeesés...
De mindezeken kívül egyre inkább kezdett aggasztani a dolog, hogy nővérem hetek óta nem írt vissza. Igaz, nem szoktunk beszélni, már idejét se tudom, mikor hallottam utoljára hangját, de rendre érkeztek tőle mindig az üzenetek, melyek megnyugtatóan hatottak aggodalmaimra. De lassan egy hónapja, semmi... Lehet ennek is köze van az életemben egyre sűrűbben felbukkanó furcsaságokhoz? Nem, biztosan csak nagyon elfoglalt, s nincs ideje írni. Igen, bizonyára csak ennyi...

**


Másnap reggel a szokásos napi rutint követően siettem be dolgozni, ahol már asztalom körül sorakoztak a szokásos szemtanúk. A minden lében kanál nyugdíjas, az egész nap tétlenkedő kertész, a kereskedő, aki mindig éppen akkor tart cigiszünetet, mikor valami bűncselekmény történik. Sokat látott tanúk semmitmondó vallomásokkal és hasznavehetetlen profilokkal...
- Asszonyom, kérem ne a kirakatról beszéljen, hanem próbáljon a fiatalember arcára visszaemlékezni. Tudja, én itt nem tájképet rajzolok - elégedetlenkedtem, mikor az idős asszony már negyed órája a kis üzlet leértékeléseit hirdető kirakatról magyarázott. A nő nehézkesen szedte össze gondolatait, míg végül sikerült egy nagyjából értékelhető leírást adnia a személyről, akit látni vélt.

A délelőtt keserves egyhangúságban telt el; így mire elkészítettem az összes arcképet, amit kellett, szinte már világomat se tudtam. Elmacskásodott tagjaimat nyújtóztatva vonultam át az étterembe, ahol minden nap az ebédemet fogyasztottam. Ez alkalommal parajjal töltött csirkét rendeltem párolt rizzsel és zöldségkörettel.
Miközben várakoztam, hogy a pincér kihozza, amit rendeltem, telefonomban üzenetek után kutattam, melyeket nővéremtől kaptam. Nagy nehezen meg is találtam az utolsót, ami pontosan három hete érkezett. Szívemet egyre inkább kezdte megkörnyékezni egy kellemetlen, frusztráló érzés, hogy netán baja esett. Újra tárcsáztam, mire a telefon halk, egyenletes tónussal búgott fel újra és újra, míg egy kellemetlen, hideg sípolással nem jelezte szándékom meghiúsulását.


**

Este tizenegy volt, mikor nesztelenül parkoltam le a raktárhelyiség előtt. A környéken jellegzetes kikötőszag terjengett, melyet a sós víz, a kifogott halak tetemei s a partra sodródott nyálkás algák keveréke alkotott. A tengernek ezt a képét kevesebben ismerték, mint a melankolikus, sziklás partokat, vagy épp a bohém, finom homokkal borított strandokat. Pedig ez volt az igazi arca. Nem a nyaralások ártatlan medencéje, sem a festmények nyugodt modellje, hanem a fullasztóan hatalmaskodó, akaratos víztömeg, mely uralta az egész környéket, s időről-időre tomboló viharokkal mutatta meg félelmetes erejét.
Kulcsaimmal utat nyitva magamnak haladtam végig a zárakon, körültekintően lakatolva vissza mindegyiket magam után, míg végül a kis szoba dohos aurájába nem léptem. Sietve oltottam fel a lámpát, ám ekkor az üres tartály képe lüktetett fel szemem előtt.
Még felfogni se tudtam, mi történhetett, mikor egy súlyos test ütődött nekem, s erős karjaival próbált a padlóhoz szegezni. Kiszabadult. Nem tudom, hogy sikerült neki, de kiszabadult.
- Te rohadt állat, most megdöglesz! - hörögte arcomba, s éreztem öklének kegyetlen csapásait bordáimon. Minden újabb perc megannyi gyötrelmes ütést görgetett maga előtt, oldalam egyre inkább lüktetett, s a szúró fájdalom kezdett állandósulni. Testem minden izma egyszerre feszült meg, hogy lefejtsem magamról a férfit, kinek acélmarkai most nyakam köré záródtak.
- Megöllek! - fröcsögte gyűlölettel izzó szemekkel, s egyre szorosabban zárta ujjait torkomra.
Kezdett elmosódni előttem minden - a fények egyre halványodtak, a hangok visszhangossá váltak, s egyre csak sebesen dobogó szívem ritmusa lüktetett dobhártyámon -, ám a következő percben tüdőm újra megtelt az áporodott levegővel, mely most hűs, hegyi fuvallatként hatott, s éltető erővel hatolt belém. A férfi megbotlott a nagy erőlködés közepette, s most én kerekedtem fölé. Egy pillanatig sem hezitálva ütöttem tarkón rutinosan, mire azonnal ájultan adta meg magát.
Sietve feltápászkodtam, s a korábbi zsinórhoz hasonlóval kötöttem gúzsba az öntudatlanul elterülő alakot, ám ezúttal nem végeztem félmunkát, hanem háromszor is megcsomóztam a vaskos zsineget, mely durván hasított húsába. Nehézkesen rángattam vissza a tartályba, s kötöztem hozzá az acélból készült székhez ájult áldozatomat, percekkel később már csak a víz halk csobogása keringőzött az elnémult szoba csendjében.
Az oldalamba nyilalló fájdalom továbbra sem kezdett enyhülni, de nem akartam pont most itt hagyni, mikor a férfi kezdett újra magához térni. Rémülten vette tudomásul, hogy egyetlen esélyét mulasztotta el a menekülésre, s immáron semmi reménye az életben maradásra. Sietős mozdulatokkal kezdtem megörökíteni egyre erősödő félelmét.
Vonásai megfeszültek, pupillái kitágultak s alig pislogott. Tökéletes volt... Egyre jobban éreztem, ahogy a férfit uraló félelem mind közelebb furakszik hozzám, s lassan kezdi átjárni testemet. Meglepő módon nem volt olyan erőteljes, mint vártam, de akkor is végre megtapasztalhattam újra, s ez mámorító érzéssel borította be lényemet. Szívem ritmusa egyre szaporább lett, s fokozatosan átadtam magam az eksztatikus érzésnek. A drog, melyre vágyakoztam eddig, most véremmel keveredve járta át bensőmet.


**

Két órával később már a zuhany alatt álltam. A forró víz lassan hömpölyögve mosta le rólam az egész napos veríték bőrömre kristályosodott maradványait, s friss mentolba vonta mezítelen bőrömet. Mindig is szerettem a forró víz megtisztító sugara alatt állni. Olyan érzés volt minden tusolás után, mintha tisztán, új lappal folytathatnám az életet, feloldozva bűneim alól. Bal bordámon a férfi ütlegelésének nyomán lila zúzódásokba borult bőröm, ezért törölközés során csak óvatosan itattam le róla a rajta gyöngyöző vízcseppeket. Lehet, hogy megrepedt az egyik bordám? Azt hiszem, holnap jobb lesz, ha a balesetin kezdek...
Sietve ástam be magam ágyam biztonságot nyújtó ölébe, ahol azonnal el is nyomott az álom, mely egy új világba repített. Újfent egy gyermek szemével láttam mindent. Egy autóban ültem, egy amolyan ülésmagasítós gyerekülésben, s a kocsi szirénázva indult neki ismeretlen útjának. Egyre távolodtunk a szűk utcában egymást érő házaktól, s az arannyal lakkozott hetes szám, mely az épület oldalán fénylett, lassan zsugorodott össze egész addig, míg végül teljesen el nem tűnt. A kép egyre lazúrosabbá vált, majd szépen elhalványult az utca képe is, s lassanként egy öreg kastély komor tornyai rajzolódtak ki előttem.
A következő pillanatban egy széken ültem, míg két idegen valamiről beszélt, miközben gyakran pillantottak felém, majd kezet fogtak, és az idős nő egy viseltes lépcsőn felkísért egy apró szobába, melynek faláról egy festmény pillantott le rám.
- Ő lesz az új szobatársad - mondta az öreg hölgy egy alacsony, barna hajú fiúnak, ki nekünk háttal állt, s az ablakon bámult ki a hatalmas, szobrokkal díszített park irányába, ahol több tucat gyermek futkosott zsibongva. A kisfiú válla megrázkódott, majd lassan felém fordult.
Órám kegyetlen sípolására ébredtem, mely rideg megkérdőjelezhetetlenséggel tudatta a világgal, hogy hét óra van. Álmom képei még körüllengték fejemet, ám telefonomra pillantva egyből magamhoz tértem. Egy üzenet várt rám nővéremtől. Izgatottan nyitottam meg a levelet, ám csak két szó állt benne:
"Vigyázz magadra!"






Sziasztok!
Köszönöm, hogy elolvastátok, s egyúttal szeretném megtudakolni, kinek milyen forgatókönyv van a fejében a történetet illetően. Jonghoon múltjáról, jelenéről, Hongkiról, a kettejük közötti kapcsolatról, Hoonie nővéréről? Őszintén nagyon örülnék, ha megírnátok nekem! Előre is köszönöm!

Xiumaru^^

11 megjegyzés:

  1. Imádtam.^^ Jonghoon szegénykém.:'(
    A kérdéseidre válaszolva.
    Nos a történet, még nem igazán állt összeg bennem. Így inkább maradnék a megfigyelő pozíciómban. :3 Jonghoon múltjával kapcsoltatban, hát ha azok emlékképek voltak, amiket el akart felejteni, és mint látszik sikerült is neki, akkor lelkileg igencsak megterhelő lehetett neki. Szerintem. Így nem is igazán csodálom, hogy olyan a személyisége, amilyen. Viszont a jövőjével kapcsolatban nem tudok semmit mondani. Ebben tanácstalan vagy. :D
    Hongki.. Imádom ezt a jellemét, kis aranyos, csendes és kicsit talán magának való is, de aranyos és kedves. A kapcsolatunk, hááát ez most megfogalmazódott bennem szóval leírom. :) Szóval felvetült bennem az az eshetőség, hogy Hongki és Jonghoon között valami több is volt, mint a mostani kapcsaolatuk. Csak Jonghoon elfelejtette vagy kiesett neki, vagy ilyesmi. És most Hongki vissza akarja őt szerezni. Lehet, sőt tuti, hogy nem ilyesmire gondoltál, de nekem ez jutott most erről eszembe. :D
    Jonghoon nővére, egy rejtély számomra. De valami szerintem nem százas vele kapcsolatban.
    Továbbá(!!) lenne egy nagyon fontos kérdésem. :) Seunghyun, Jaejin és Minhwan mikor szándékoznak meg jelenni a történetben, vagy egyáltalán megjelennek?^^
    Jéé kivételesen milyen hosszan tudtam beszélni, vagyis írni, vagyis mindkettő mert írott-beszélt szöveget használok. Mindegy hülyeség.:D
    Várom a folytatást.<3
    Puszi.(^_-)-☆

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nagyon aranyos vagy, hogy írtál nekem! Hihetetlen kíváncsi vagyok, hogy mi áll össze a fejekben abból, amit én időről-időre ide firkálgatok.
      :) Nagyon hasznos kis visszajelzéseket kaptam most tőled is, ezt köszönöm szépen nagyon! :)
      Köszönöm, hogy elolvastad és hogy írtál!

      Puszi
      Xiumaru^^

      Törlés
    2. Az lemaradt, hogy a többi tag nem fog szerepelni ebben a történetben, szóval arra ne is várj! :)

      Törlés
    3. Akkor jó ha tudtam valami értelmes válasszak szolgálni neked. :)
      Jó, nem várok rájuk.^^

      Törlés
  2. Sziaa.~

    (Kettoben kuldom, tul hosszunak veli a blogger a kommentem.)

    Mivel fogalmam sem volt, hogy mit irjak es hogyan, igy inkabb olvasas kozben irom a gondolataimat. Ne szamits semmi ertelmesre, de hossza tuti lesz.x)))

    Nekem valahogy tulsagosan gyanus az, hogy ennyi ideig nem beszelt noverevel. Ez az uzenetkuldeses dolog... Szerintem van valami a hatterben, s nem a novere.xD En akar azt is allitom, hogy nem noveretol kapja az utobbi idoben az uzeneteket. A testverere ennel tobbet szentelne az ember - csak a tapasztalat, mert hiaba veszekszunk a kis szarosommal, akkor is felhivom, ha nem vagyok otthon ket napig, vagy a mai kornak koszonhetoen viberen vagy facebookon lehordom.x') Szoval nekem ez tenyleg gyanus. Hiaba akartam en azt, hogy tobb szerepe legyen a tortenetben, tuti valami baja esett.:c

    Meglepodtem, hogy Jonghoon aggodik a novere miatt. Ez is egyfajta erzelem, s o nem kicsit vagyakozik a testvere ovo szavaira.

    Amugy a tengerrol en is hasonlo velemennyel vagyok.x) Valahogy egy kiszamithatatlan, lekuzdesre varo akadaly, amit meg kell donteni. Amellett, hogy gyonyoru - szerintem meg este is -, megrettentest kelt bennem, mint a Hold. Csak ez a ket dolog van, amit gyonyorunek es egyben remisztonek gondolok.

    En eleinte a tipikus naiv agyat vettem elo, mikor a raktarhelyisegben Hoont letamadta a faszi.xD Azt hondoltam: "Na, most jon Hongki", de ez kb lehetetlennek bizonyult a bezart ajtok miatt. Attol meg biztam benne ._.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En amugy utalok zuhanyozni. Jo, ez most nem igazan erdekelt, gondolom, de csak annyit akartam kifejezni, hogy "Esoben zuhanyozni jobb!". Es meg mielott hulyenek nez itt mindenki: amit Te leirtal a zuhanyzassal kapcsolatban, hogy mit 'erez' ilyenkor Jonghoon, na en azt az esonel tapasztalom. De annyi eszem van, hogy csak a tavaszi-nyari zaporokba setalgatok, akkor kevesebb az eselye a megfazasnak.x))

      Van egy elmeletem amugy igy a vegere erve. Nekem ezek az almok, kepzeletek kimondottan emlekfoszlanyoknak tunnek, melyeket a pici Jonghoon elt at. Valamilyen szinten igy ertheto es elkepzelheto, hogy egy traumat atelve a gyerek bezar maga mogott mindent. Itt akar meg az erzelmek taplalasa is lehet. A vegen, az utolso alombol egyertelmuen azt szurtem le, hogy el kellett hagynia a csaladi hazat, mely leginkabb szulei miatt kovetkezhetett be ugyebar. Itt nem akarok semmit ragozni, tobb oka is lehet egy ilyennek, de mivel halalesetrol almodott az elejen, valoszinuleg nem lemondtak a gyerekrol. Es ahol a draga festmeny, meg Hongki (igen, mert mas nem lehetett a barna haju kisfiu! En erre akar meg fizetek is.xD Lehet elbuknam .-.) felbukkant, az valamifele gyermekotthon lehetett. Szerintem. En tudom, hogy lehet kisebb kapuzarasokat csinalni emlekek elzarasa erdekeben az agyban, csak ez mind az adott szemely kepessegeitol fugg. Errol az erzelmi analfabetizmusrol nem igazan tudok/hallottam semmit, de valahogy el tudom kepzelni, ahogy a gyermek minden fajdalmat el akar torolni magaban, igy az erzeseket is elfelejtette. Oke, a rizsaba meg annyit irnek, hogy ez altal ertelmezhetobb lenne az is, hogy miert pont a felelem van ra ekkora hatassal - Hongki hangjat leszamitva.xD nala elgyengult.*^* -, hiszen nem kevesett kapott ebbol az erzelembol azon az esten, es velhetoleg a kesobbiekben is volt benne resze. Arrol fogalmam sincs, hogy Hongkit miert es hogyan felejthette el.:c
      De en meg arra is tennek par zsetont, hogy a Memory szamnak koze van a dolgokhoz. Nem lehet, hogy nem... Olyan nincs! :c Sztrajkolni fogok, tunteto tablakat fabrikalok, ha kell.

      Remelem nem hordtam ossze minden zagyvasagot. Direkt nem olvastam el az elozo fejezeteket meg egyszer, hiaba mondtam azt, inkabb hagyatkoztam erre az egyre es az emlekeimre.x)

      Annyit szeretnek meg emliteni, hogy eszmeletlenul at tudod adni a legkort. A kepleirasod fantasztikus, s mindemellett meg a szagokkal is jatszol. Nekem nagyon tetszik - bar nem kifejezetten voltam kivancsi a rothado haltetemekre, haha -, az egesz nagyon magaval ragado. Az olvaso mar szinte ott van, ahogy futja a szavakat, es szerintem ezt nagyon nehez elerni. A szohasznalatrol mar ne is beszeljunk - bar ilyen szokincsem lenne.:c A lenyeg, hogy eszmeletlenul imadom meg mindig, es valoszinuleg nem egyszer fogom meg elolvasni az egesz tortenetet, ha vege szakad! Koszonom, hogy olvashattam!

      Sumire

      Törlés
    2. Sziaaa

      Gyorsan válaszolok, mert nincs sok időm, de olyan jó olvasgatni a kommentjeidet mindig! Nagyon figyelmesen olvasol és ez most nagyon hasznosnak bizonyul! Köszönöm a sok sok visszajelzést, nyilván ezeket megerősíteni sem megcáfolni nem akarom egyelőre, de NAGYON hálás vagyok értük neked!
      Amint tudom a javításokat is megejtem, amiket még írtál nekem!!:)

      Ölel,
      Xiumaru^^

      Törlés
  3. Tehát kezdjük ott, hogy Minrin teoriája igazán helyt áll a szüleivel kapcsolatban. Valószínűleg az ő mészárlásuk álmodta meg - emlékezett rá vissza.
    Ami homály, hogy a sebhelyestől hogy szabadult meg? Mert gondolom ő lesz, aki elkövette a terrort a család ellen. A kedves nővér meg majdnem csak fantom. Én odacsatolnám az árvaházhoz, ugyan is nekem tisztán az jött le az utosó "képek" kapcsán, hogy bekerült Hunie az árvaházba, mégpedig Hongki mellé szobatársnak. Tehát a két fiú innen ismerheti egymást, az viszont,hogy Jonghun miért feledkezett meg róla..talán mert Hongkit elvihették nevelőszülőkhöz és Hun a rövid idő alatt újra szenvedett, amiért elvették tőle barátját, s az agya öntisztulást végzett. Nos, és akkor ugye a nővére meg lehet innen is, bár tényleg sántít a csaj ezzel az üzenettel a végén. Tuti jó csavarod lesz rá.
    Mindenesetre nekem ez a teóriám. Vagy bejön vagy nem. Kíváncsian várom a folytatást. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Igazából rájöttem, hogy nagyon nem is tudok erre reagálni, hisz nem akarom elmondani, mi igaz, mi nem :D De annak nagyon örülök, hogy sikerült kicsit megmozgatnom a fantáziátokat és köszönöm szépen, hogy írtál nekem!

      Puszi
      Xiumaru^^

      Törlés
  4. Szia :D
    Végre volt időm rendesen elolvasni. *-* Már másodjára írom, mert lefagyott a netem, de akkor is írok, mert el fogom felejteni. ><
    Ahh, kérlek, mondd, hogy Jonghoon nővérének semmi baja... >< Bár még az üzenete után is kételkedem ebben - főleg, hogy tudom, milyen vagy. :( xD
    Vártam már, hogy mit írsz a tengerről a múltkori beszélgetésünk után, és annak ellenére, hogy az a rész rövidke volt és nem éppen a vonzó oldalát emelte ki, kifejezetten tetszett, hogy így ábrázoltad. :DD
    Visszaolvastam az előző kommenteket, és én is azon a véleményen vagyok, hogy például az elején ez a rémálom egy emlékfoszlány, de úgyis megpróbállak majd kifaggatni privátban. XD
    Siess a következővel! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Oh, te szegény, csinálj valamit azzal a telefonnal, már nem csak engem ignorál, hanem a kommentjeidet is?:D
      Neked se árulok el részleteket, hisz lassan minden kiderül:D de köszönöm, hogy elolvastad és írtál!
      Pusza
      Xiumaru^^

      Törlés

.
.
.
.
.
.
GrafikaCentaura