MENU DIZAJN

Főoldal Novellák Egypercesek Folytatásos Versek Gyakorlatok Facebook Műhely

2018. január 3., szerda

Együtt



Cím: Együtt
Szereplők: Lee Sungjong, Jang Dongwoo
Érintett banda: Infinite
Műfaj: slice of life
Korhatár: 12
Javította: Ézemi
Megjegyzés: Ez a történet a százféleképp szeretlek projekt keretein belül készült még a tavalyi évben. A megadott mondat itt a "Mit szeretnél nézni?" volt.

 


A farmer vastag anyaga szorosan övezte Sungjong vékony vádlijait, és követte azok formás vonalait. A ruhadarab apró egyenetlenségei, melyek a térdnél kissé felszaporodtak, a fiú combjához érve szinte teljesen semmivé lettek, az izmos ívekhez simultak.
Dongwoo nagyot nyelve követte perzselő pillantásaival a szűk nadrág érzéki ráncait, melyek társa ágyéka körül vágyat ébresztő domborulatot alkottak. A fiú szíve majd’ kiugrott a benne tomboló érzésektől. Tudta, hogy illetlenség barátján legeltetnie kéjsóvár tekintetét, mégsem tudott megálljt parancsolni önmagának, figyelme áttért a fehér póló bő hullámaira.
A felső lezseren rejtette a fiú mellkasát, ám a titkot - melyet a szabás elfedett –, az anyag láttatni engedte. Sungjong bordáinak halvány vonalai átlátszódtak a hófehér, leheletkönnyű textilen keresztül, akárcsak a fiú mellizmának óvatos ívei.
Dongwoo vágyakozva harapott ajkába, s tekintett tovább barátja élesen előbukkanó kulcscsontjára, melyen két apró anyajegy lapult. Szerette volna ajkaival simítani őket… Tekintetét feljebb vezette a fiú nyakán gyöngyöző izzadtságcseppekre, melyeken a nap sugarai opálosan csillantak.
Pillantása hosszan időzött imádottja formás ajkain, melyeknek tánca egyre közelebb csalogatta magához. Sungjong szája újabb és újabb szavakat formált, de a megszólított fiú fel sem fogta őket. Ám ekkor ábrándos tekintete barátja végtelenül sötétlő, ám meglehetősen értetlen pillantásaira tévedt, aki úgy meredt vissza rá, mintha attól tartana, hogy társa rosszul érzi magát.
- Tessék? Mit kérdeztél? – kapott észbe Dongwoo.
- Azt kérdeztem, mit szeretnél nézni? – ismételte el Sungjong sokadjára a kérdést elbambuló barátjának.
 


~Xiumaru
(Budapest, 2016.)

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ezt a másik blogon már láttam és akkor is tátott szájjal olvastam a sorokat.
    Az a részletesség, amit leírtál hihetetlen, de az méginkább, ahogy csomagoltad. Hiszen annyira egyszerű és annyira hétköznapi, hogy csak úgy rajta felejted a szemed a párodon, vagy épp a kiszemelteden, miközben ő neked beszél, de te csak elmerengsz egy apróságon, egy gyűrődésen, egy kilátszódó anyajegyen, hegen, akár egy szépen kirajzolódó kéklő erén a karján, nyakán, bárhol, vagy bármin, ami ő, és ami miatt szeretjük, akarjuk minden porcikáját.
    Annyira rövid, annyira szépen megfogalmazott, hogy már szavak sincsenek rá.

    Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örültem neki, hogy értékelhetőnek találtad ezt a kis szösszenetet.:) Igen, én is így képzeltem el ezt a szituációt, hogy rajtafelejted a tekintetedet:) Köszönöm szépen, hogy írtál nekem!:)

      Xiumaru

      Törlés
  2. Szia!
    Őszinte leszek, ezt a kis irományodat sokkal jobban szerettem Jonghoonnal és Hongkival. :D Persze ezekkel a nevekkel sem veszít az értékéből, de hát az mégiscsak Jongki. Újat sajnos nem tudok mondani, csak hogy gyönyörű lett, és öröm volt újra elolvasni.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hihetetlen, hogy írtál, tőled ez valami döbbenet.:D Jongkival én is szívesebben elképzeltem anno, dehát ez volt ugyebár a feladat. :D Köszönöm, hogy írtál!

      Xiumaru

      Törlés

.
.
.
.
.
.
GrafikaCentaura